neljapäev, 26. aprill 2007

tunnen hirmu....homse ees.....ilmselt saan pärast jälle nutta ja juukseid peast kiskuda, et oleks pidanud rohkem õppima ja oleks pidanud neid asju vaatama ja siis seda ja....mul on vist närvid läbi!sees keerab ja pea valutab.
ja üldsegi tundub mulle, et mõned inimesed käituvad nagu lasteaias....ma ka ise aegajalt :D
täna oli mõni helgem hetk ka, näiteks see, kui mu kallis mees saatis mulle sünnipäevaõnnitlused kuskilt kaevikust....hahaa...ideaalne koht päeva alustamiseks ja siis see muidugi, et hea on, kui sul on tõelised sõbrad, kes sinust hoolivad! helistavad, tulevad ja kallistavad. kui ootamatu oli kõne otse Pariisist....aga see oli nii südantsoojendav! ja on ka neid sõpru, kes saadavad praegu smsssi, kuid toonitavad, et sellel ja sellel päeval siis ja siis kellaajal oled sa seal ja seal ja siis saame kokku ja siis räägime. ja küll on hea, et sõprus jääb püsima olenemata sellest, et vahel on väiksed/suured kätšid :D muidugi alati seda öelda ei saa, aga mina täna saan.
Ma olen ikka õnnelik inimene ;)
aga nüüd tagasi õppima....muidu ma kirun ja kakun juukseid homme veel rohkem.

Kommentaare ei ole: