teisipäev, 24. aprill 2007

Tegin täna otsuse ära....valisin omale lõpuks akadeemilise ema ära...ja ausalt, ma pole nii kaua kellegi näost nii siirast rõõmu näinud, kui täna, siis, kui ma Riinat palusin :) südantsoojendav ja meeliliigutav.

Õppisin täna palju uusi asju...näiteks seda, ET kui lahkama minna, siis enne ei tohi süüa, kõik võib kohe välja tulla sealt samast otsast, kus sisse läks ja seda üsna kiirelt. Seda õppisin ka, et kateetrit lehmasisse ajada on väga lihtne...sups ja valmis, ainult väikest nippi on vaja :)
Siis õppisin natukene Patoloogilist Füsioloogiat ka ja sain teada, et hüper- ja hüpokaltseemia ja igasugused muud hüpod ja hüperid pole üldsegi head ja siis ma sain veel palju põnevaid asju teada, aga neid ma teiega ei jaga....jätan oma teada ;)

Käisin ja vaatasin mõned sugulased ka üle...ohh...see noormees, kes on mulle nagu venna eest on juba nii suur, et hakkab varsti naist võtma :S alles ta oli väike ja nägu tatine ja lõi jala ära ja tuli nuttes, et valus on...ja nüüd...pikk kolakas ja säänne naistemees, et anna olla :)

Aga lõpetan siinkohal, asun uuesti õppima...keeruline, aga tuleb vastu pidada...teadagi ju, et raske õppustel, kerge lahingus ;)

Kommentaare ei ole: