teisipäev, 17. aprill 2007


Kord mõtlesin, et kirjutan, aga siis jälle, et ei kirjuta. Otsustusvõimetus! Eile oli hästi tore, juttu jätkus kauemaks ma peaks ütlema ja muidugi head üllatused, kui viisakad saavad olla noormehed...palun, tänan, kas soovid, lähen toon, millise mantli selga aitan....rohkem võiks sellised olla...mul muidugi ei ole etteheiteid oma lähedaste suhtes ;)
ma olen tänase päevaga väga rahul, sellist sõnakõlksu kuuleb vist minu suust harva, aga tõesti nii see on, sest käisime täna verd võtmas (90 proovi veistelt) ja ma sain hakkama, esimesel korral käsi värises, kuid pärastpoole läks paremaks :) ja siis pika aja peale sain oma 2 lahanguprotokolli tehtud ja ühe koduse töö, mille tegemist ma olen juba tükka aega edasi lükanud, nüüd on vaja võtta veel pat fys raamat kätte ja seda natukene uurida, meelde tuletada. Mõtlesin, et loen täna hästi kaua, teisalt taga tundub mulle ahvatlevam minna kella 10 ajal magama ja ennast korralikult välja puhata taaskord dilemma...aga tõenäoliselt ma otsustan pehme voodi ja padja ja teki kasuks ;)
aga ei see oli siia väike vahepala, hakkan uuesti tegutsema, pesen nõusid ja jooksen korra poodi,külmkappi on keegi laastamas käinud.Ja siis asun õppimise kallale uuesti.

Ennem arvutis surfates leidsin ühe ilusa pildi, vähemalt minu jaoks, mis sai vist aprilli aluguses tehtud, näitan teile ka :) rebaslennust peaks ka millalgi kirjutama, enne kui kõik päris meelest ära läheb.

Kommentaare ei ole: