kolmapäev, 28. märts 2007

Seoses ilmade ilusaks ja kevadiseks muutumisega, olen võimeline päevas mitu jäätist ära hävitama....olenemata sellest, et ma ei ole kunagi eriline jäätisesõber olnud, äkki on mul midagi viga....mingi salakaval haigus?!
Üldsegi, kas keegi ei viitsiks mulle siia Tartusse koristama tulla, tuba on jälle tolmu täis, ma ei saa aru, kuskohast seda nii palju tuleb :S Tegelt ka ma olen päris usin koristaja, tolmurulle leiab harva, või on nad siis nii hästi ära peitunud :P
Eile käisime jalutamas niiiiii ilus oli, aga meid oleks surnuks peaaegu, et jookstud kõik teevad sporti, kes jooksevad, kes teevad kepikõndi, kes jalutavad oma kutsikaid-ps. kutsikahooaeg on vist, ja nad kõik on niiiii nunnud, tahaks omale ka, aga ma tean, mis mulle selle peale öeldakse...."sa oled ikka täiesti põrunud, ega sul midagi muud tõesti pole teha ja siis pead omale veel ühe kohustuse juurde võtma"!!! Aga ma niiväga tahaks ju...
Siis mulle tehti selgeks, et hängimine ja dšillimine ei olegi üks ja sama asi, vaid üks on siis, kui sul on raha ja teine on siis, kui sul ei ole raha, aga kuna mul on kanaaju, siis ma olen unustanud, kumb kumb on :D ahjaa tšängima on ka veel üks põnev sõna, see on vist rahatult ringi loivama vms. Ühesõnaga tunnen meeletult puudust õp. Rohtma eestikeele tundidest :( ja komadega ma pole ka sinasõbraks veel saanud, olenemata sellest, et mu elukaaslane on filoloog.
Läksin täna konventi, tekkel oli peas, vastu tulid kolm tüdrukut, nad vaatasid mind imelikult...huvitav miks? kas nad ei ole näinud noori rebaseid??? tõenäoliselt mitte, aga minul oli uhke tunne ;)

Emajõe ääres võiks rohkem pinke olla, kus istuda ja ilma nautida...

Kommentaare ei ole: