pühapäev, 4. märts 2007

Sada aastat...

...üksildust. Gabriel Garcia Marqueze romaani põhjal tehtud näident, lavastas Hendrik Toompere jr. Aegajalt peab end kultuuriga ka kurssi viima ja seda endasse ammutama. Kohutavalt raske etendus pühapäeva õhtuks, liiga palju pidi mõtlema...mulle vähemalt ei sobinud selline asi väga tänaseks päevaks. Mõned mõtted jäid meelde....Inimesel on 10 näppu...jumalal on 10 käsku, aga nädalas on 7 päeva, mis on seitsmes käsk...?? Sina ei tohi varastada...see on väga oluline! Paneb mõtlema....varastada, kas siis otseselt või kaudselt, eks seda mõtleb igaüks ise.
Hetk tagasi sain aru, et inimesed satuvad väga kergelt ikka sõltuvusse....mul läks telekas katki ja ma ei oska midagi peale hakata. Võiks ju lugeda, kooliasju vaadata, aga ei viitsi, tegelikult on ju see valimisstuudio, aga õnneks kantakse seda ka üle internetis, nii, et nende andmetega saab ikka ennast kurssi viia.
29 päeva veel ja mu mees saab puhkusele, nii tore, aga väga kiire aeg tuleb siis. Tuleb hakata vaikselt plaane tegema, nimekirju koostama, kohta vaatama....loodetavalt on siis järgmisel aastal suured pidustused ees...
Hirmsasti tahaks minna Giselle´t vaatama Vanemuisesse, aga piletid on ju välja müüdud.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

suured pidustused mulle meeldivad! :)

kats ütles ...

jajaaa...seda ma tean ;)