neljapäev, 22. märts 2007

Hommikune ehmatus

Nagu öeldakse, Igal oinal on oma Mihklipäev. Minu oma oli vist siis täna, või vähemalt hommikul küll.
Olin mõnusalt magusalt oma und magamas, kui kell 6.56 helises mu telefon ja üks naisehääl küsib, et kas ma räägin Kadriga, no mina loomulikult visaka inimesena vastasin, et jah, milles asi. Tema aga küsis edasi, et kas minu auto number on 337 MED, ma natuke aega mõtlesin ja vastasin, et on küll (no hommikul ei ole just asi, mida küsida, ja ega ma ausõna kohe ei teadnud ka, sest mul lihtsalt ei ole see meeles tihtipeale) ja siis hakkas see tädi mind telefoni otsas sõimama, et kui te kohe oma autot maja eest ära ei aja, siis politsei laseb selle ära vedada :S eksole tore hommik. siis lõugas ta edasi, et kas te märke ei näinud, et need on juba nädala algusest väljas. Pean tunnistama, et tõepoolest, ühte märki eile õhtul nägin aga teist EI näinud, mul ei ole neid liitsilmi, millega kõik ja korraga näha. ja siis karjus edasi, et te peate kohe minema alla ja bla bla bla.
Võtsin siis ennast kokku ja panin riidesse ja läksin alla, esmalt sain töömeeste käest sõimata, et mehed tahtsid mu autoga Narva sõita...no andnud minna, miks nad siis ei sõitnud??? läksin siis politseiametniku juurde ja küsisin, et kas on mingi probleem ja siis ta ütles väga rahuliku häälega, et jah olge nii hea ja ajage oma auto siit ära, ma võiks teile praegu 3000.- trahvi teha ja minge tooge dokumendid ja siis tulge meie bussi juurde.
Talitlesin siis nii, nagu korrakaitse palus. Lõppes asi seekord hoiatusega ja rääkisime politseiga asjad selgeks, pani minu sõnad ka protokolli ja asi lahenes.
Kuid kõige kummalisem selle asja juures on see, et kui mina eile (kolmap) õhtul koju tulin, siis oli nende märkide vahel veel 5 autot, kuid need olid kuskile kadunud hommikuks...MIKS NEID EI TRAHVITUD EGA TEHTUD NEILE HOIATUST????? Ja kas mitte pole nii, et linnas on öörahu kella 23.00-07.00ni(võin ka sügavalt eksida)? Et miks siis politseiametnik ütleb mulle, et töömehed ootavad juba tund aega siin, mis õigus neil on siis hakata tööd tegema, kolistama suurte rauatükkide ja teiste inimeste öörahu häirima hakata? Mind igaljuhul ajab see kurjaks. Ahjaa ja see asi ka veel, et mis õigusega sõimab mind hommikul mingi korrapidaja, räägi asi rahulikult ära ja mine koju puhkama, mitte ära karju mu peale, ma olen ka inimene!!!!!

ohhh, keeruline, aga see nädal on üldse mingi imelik, õppetööd planeeritakse vabadele! päevadele, tule taevas appi, kas siis, kooliajast enam ei jagu õppetöö tegemiseks? vaid ma pean omal vabal ajal ka koolis olema. jah ma saan aru, et kõik pakkumised tuleb vastu võtta ja talitleda nii nagu õppejõud tahavad, AGA enne tuleks meiega ka nõu pidada, kui midagi kuskile toppima hakata.

ülejäänud asjad on toredad olnud, onu sai 50, aga siiski ta on Lõuna-Eesti üks tugevamaid ja sitkemaid mehi (M.Proos), esimene Cantustund oli täitsa tore, kui see välja arvata, et ma haige olen ja hääl peaaegu, et puudub, aga ikkagi oli tore :)

Siia aga ma panene nüüd punki ja hakkan õppima, viimane toksikoloogia töö ootab mind homme, vast saab üks aine läbi :)

Loen päevi, millal mu kallis koju saab, ainult 7 veel ;)

Kommentaare ei ole: