esmaspäev, 7. jaanuar 2008

ja jälle on kuu aega möödas, normaalne onju :) olid jõulud ja aastavahetus ja. need jõulud, mis nüüd olid olid minu jaoks esimesed, kui ma mäletan, et sadas vihma, vähemalt meil Paides oli nii. täitsa padusadu ei olnud, aga vihmutas ikka...nõme. eelmisel ehk siis 2006a kui meie leeritamine oli, siis oli ka maa roheline, aga vihma ei olnud. aga jahh käisime kirikus...ilus oli, ma ei ole kunagi näinud, et Türi kirik oleks nii rahvast täis, meie ei saanud enam istuma. ja pärast nagu ikka, kodu ja sööka ja kingitused ja lihtsalt mõnus olemine. ja siis tulid mõnusad pikad puhkepäevad, ma lihtsalt magasin ja magasin ja magasin. sest peale jõulupidu olin ma ikka väga haige...bronhiit on paha, ei soovita kellelegi.
ja aastavahetusel olime Lääne-Virumaal, ei käinud Rakveres, aga olime seal lähedal ja tore oli, rakette oli ja shampus oli ja kala sai vahelduseks lihale ja kapsale. ja järgmisel hommikul oli natuke raske, aga see läks kiiresti üle, kui olime koeraga paar kiiremat ringi teinud.
ja muidugi esimese jaanuari päeva nael oli korteriühistu koosolek... naljanumber, aga vajalik. suur ja sinine või siis heleroosa teema on hetkel prügisoreerimine, mind ajab kõige rohkem vihale see, et ühes kohas käib asi ühte moodi, teises kohas hoopis teist moodi, st, et Paides ma pean seda sorteerimist tegema teisiti, kui Tartus. ja muidugi kõikse parem on see, et konteinereid ei ole, täna käisime Tartus ka maja taga luusimas, et mis värk on, aga ikka oli see üks ja sama konteinerijurakas :D ja kui ma nüüd ausalt ütlen, siis nii mugav olen ma küll, et ei viitsi prügikottidega mööda linna ringi tatsata, vaid tahaks ikka, et kõik oleks käe ja jala juures.
tegelikult kui aus olla, siis ma pole viimasel ajal mitte üheski seltskonnas viibinud, kus ei räägitaks prügist :) geniaalne teema!

aga jahh, täna oli selle aasta esimene eksam, mis läks suhteliselt kehvasti, aga no loodame parimat ja me käisime endale täna pesumasinat ostmas....ojeeeee, nüüd ei pea enam pesu paidesse tassima :) milline mugavus, kas pole.
aga nüüd punkt ja magama, silmad tulevad pealuuseest välja ja siis ma olen nagu sombi :)

1 kommentaar:

Riina ütles ...

Nii armas näha, et sa oled talveunest (loe: jõuluunest) üles ärganud. Seda va head ja uut ju soovida enam ei tohi, kuid kallistada ehk ikka võib: nii et kalli-kalli.

Muide, mina pole sattunud veel seltskonda, kus oleks prügist räägitud:P Võib-olla on asi selles, et olen muudkui arvuti taga konutanud ja vehkinud hullumiseni tööd teha, st pole õigesse seltskonda sattunud:)