neljapäev, 24. jaanuar 2008

täna juhtus minuga minu senise elu kõige imelikum ja jahmatavam asi, heas mõttes jahmatav. aga siiski kummastav. ja uudised tulevad sealt, kust sa neid kõige vähem ootad! seda, et eelmisel reedel sündis Ilzel ja Siimul tütar see oli väga oodatud sündmus, aga see, et täna õhtul helistas mu ema ja soovis õnne onupoja sünni puhul, vot see oli jahmatav... mis onu ja mis poeg. okei ma tean, et mul on onu, Onu suure tähega, aga tal ei ole ju lapsi....aga nagu selgus, siis nemad olid rasedad ja kellelegi ei räägitud midagi ja nüüd siis 24nda jaanuari hommikul sündis neil poeg, küll keisrilõikega aga ikkagi!
ja uskuge või mitte, aga mind võttis see uudis tummaks ja ma istusin nagu idioot diivanil ja arvasin, et ema ajab mind kellegagi sassi või on ta ära pööranud! see on hetkel vist parim asi, mis sellel aastal juhtunud on...aga kui juba aasta nii algab siis peab ülejäänud aasta ka hea tulema!


Ma olen TOHUTULT õnnelik!

1 kommentaar:

M. ütles ...

Noh, titeuudised on alati need kõige rõõmsamad uudised. Palju õnne! :D