neljapäev, 31. jaanuar 2008

eile sai mul viimane eksam tehtud...nii hea ja rahulik tunne on. nüüd võin uhkusega öelda, et mul on 100% ja natuke rohkemgi punktidest olemas :) aga jah ega kaua puhata ei saa, uued kodutööd juba ootavad ja noh ega veterinaaridele polegi puhkust vaja, ega me mingid koolilapsed ole, me peame olema valmis 24/7 nagu meile hiljuti teatavaks tehti.
aga uus semester on tore, palju mõnusaid õppeaineid on, aga hobust on liiga palju. ja see on hea, et päevas saab keskenduda suuremalt jaolt ühele ainele...st, et loengud on kohati 4-5 tundi. täna juba tundsin, et mu tagumik on suhteliselt tooli nägu :) ja suure põnevusega ootan kirurgiapraktikume, kus seekord oleme iga rühm eraldi---see annab lootust ka midagi näha ja teha ;)
siis ma loodan, et esmaspäevast saab ametlik algus ka meie seltsile, ehk põhikiri on valmis ja loodame, et esmaspäeval saab ka asutamislepingu ära teha, ja siis on veel vaja notarisse minna, aga see on juba koera saba.
aga mis ma siin ikka, olen veel natuke asjalik ja siis saab rahulikult õhtut nautida :)

p.s. mu onupoeg on kõige armsam laps maailmas, no ta lihtsalt on nii ilus ja temast tuleb kindlasti korvpalliäss :D

Kommentaare ei ole: