esmaspäev, 17. detsember 2007

nii täna on 17 kui mitte 18 detsember juba...aega lendab ja koos ajalennuga lendas ka lumi...nõme-nõme-nõme! ja minu aeg kulub õppimisele ja eelmisel nädalal jõulupeo organiseerimisele/läbiviimisele. aga nüüd võib öelda TEHTUD :) kuratlikult hea tunne on muideks. ja ma mäletan seda lauset, mis ma gümnaasiumi lõpus ütlesin, et ma ei korralda enam kunagi midagi, aga sellega on vist nii, et annad sõrme, aga võtab terve käe. ja nüüd jällegi ma luban, et järgmisel aastal ma ei korralda rebastepidu, aga eks ole näha mis juttu ma sügusel räägin.
aga ei pidu oli äge, mis siis, et alguses tundus, et asi kukub sootuks läbi. siinkohal vabandan Mariti ees, kelle kallal ma terve eelmise nädala võtsin ja mölakat mängisin ja teiste ees ka, kellel ma pinda käisin.
aga muidu süüa sai juua ka, torti ka, õppejõud said üliõpilaste käest pähe...kahjurõõm on vist siinkohal õige sõna :) AGA sidrunisöömise võitis õppejõud. tantsuks mängis ans.Plingers...soovitan soojalt, megahead, ma pole tükk aega niipalju tantsinud, et jalad olid villis, kui ma koju jõudsin! hästi laulavad, hea muusikavalik, igatahes nii kui nad mängima hakkasid täitus tantsupõrand inimestega ja ära sealt ei mindud.
alguses kauplesime endale õhtujuhte, aga lõppkokkuvõttes tundus mulle, et me saime Helikaga päris hästi hakkama ;)ja eriti hea meel on mul selle üle, et suhteliselt palju rahvast oli, aga nuriseda võib ka, et korralduskomisjonist üks pool ei täitnud oma ülesandeid...ps.Marit see EI OLNUD SINA!!!!! ses mõttes, et kui me korraldame ühist pidu, siis ei pea ainult vetid asju tegema, vaid teised võivad ka, ausõna me poleks keelanud. ahjaa ja no pidu lõppes positiivselt nagu koristja oli öelnud, et ainult üks magaski öö koolis.
hetkeks käis meil ka peast läbi plaan jääda ootama esimesi üliõpilasi, aga kahjuks mõtte väljakäia väsis ära ja läks koju (kui sa seda juhtud lugema, siis tea, et see olid Sina, kes avas viimase siidripurgi enne taksosse istumist ja ütles, et ära muretse homme on kõik möödas!) muidugi kui see siinkohal tsiteeritu seda mäletab, sest seisund ei olnud just kiita. aga no nagu me pärast ennast lohutasim, et loomaarstid kannatavad ikka kõige rohkem, teised vajusid varem ära, kui meie ;)
kuid kui nüüd teisest aspektist vaadata, siis oli mul hästi põnev, sest ma olin nö kaine autojuht, inimesed muutuvad kummaliseks, kui alkoholi saavad, siinkohal ka mõned vanemad kolleegid ;) aga sellest rohkem ei rääägi.
mina jõudsin koju igatahse kell 6 hommikul ja sain veel suhelda meie meeldivate korrakaitsjatega, sest keegi noormees oli end meie trepile magama sättinud ja ma ei saanud temast mööda. aga ma arvan, et politseile võis jääda kummaline mulje...neiu mantli ja kingadega, ühes käes kott ja teises taldrik tordiga hommikul kell kuus Ujula 1 maja ees :)
aga kokkuvõtteks sain mina endale palaviku ja nohu ja köha ja rahulolu. no ma lihtsalt ei arvestanud sellega, et öösel valja minna pluusi väel võib külm olla ...tohman eksole.

aga selge, veel üks eksam ja kontrolltöö ja siis võivad jõulud tulla. tuleks lumi ka siis nad näeksid tulla...teate küll see laul, et
ühe valge küünla, süütan õhtu eel
kõigile kes kaugel, valgustab see teed
...
jõulud näevad, jõulud näevad, jõulud näevad tulla

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Marit ise oli veel hullem mölakas ju :D