kolmapäev, 5. detsember 2007

tunnen, et on raske, aga plakatid said üles ja kutsed on kaaa valmis, ja silmade eest virvendab, kas pole tore see???
üks kutsu ulub, ilmselt on see labrador, kellel võivad käia krambihood. ja enne tuli kiisu, kes vaatas mulle otsa ja järgmine hetk oli ta mu süles...kirbukott!
telekast tuleb mõtetu asi, aga und ka veel ei ole ja tunni pärast peaks nagunii ärkama ja krambitajat vaatama. elina loeb cosmopolitani kõrval, hea meelelahutus. laua peal on viis pikka punast roosi, eitea kellele need toodud on, aga ükskkõik kellele, nad on juba närtsinud :D
ja mul on kahte meiliaadressi vaja ja neid ei ole ...kurat! aga noh ma arvan, et ma olen täna päris palju asju ära teinud :) aga sponsorite pärast on mul ikka mure :(

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aaavvvv. Ma üldse ei taha, et sa muretseksid :(

Unknown ütles ...

siiamaani kõige parem sissekanne sinu blogis!!! küta aga edasi :D