neljapäev, 29. november 2007

hmmm...lumi tuli maha ja valgeks läks maa, kollm väikest hanepoega nüüd välja ei saa, nad istuvad laudas nii kurb on neil meel, sest paljajalu lumepeal käia on külm. vot nii käis see lastelaul, kui mu mälu mind alt ei vea.
aga jah eile oli rebussidel oma õhtu, aga mina lasin sealt jalga, soojendasime kursusesuhteid (aga see on ka vajalik!)aga tore oli, eriti tore oli kass Villu, jubedalt ladna kass, tee ükskõik midagi temaga ja ta vaatab sulle otsa ja teeb mau.

aga ei, täna oli asjalik päev, peaaegu olen oma referaadi lõpetanud, natuke, nii umbes 2 tundi läheb veel ja siis saadan selle mag!referndi poole teele :)
täna leidsin, et tahan 15 minna paidesse oma laulukooli etendust vaatama, aga, aga meil on laste jõulupidu siis...dilemma!
pidin midagi veel kirjutama, AGA kuna ma siuke kanaaju olen, siis ma unustasin ära :D


aaa jaaa....kallis jõuluvana, ma olen sellel aastal hea laps olnud, palun too mulle jõuludeks kass :)

2 kommentaari:

M. ütles ...

Aaaavvv.

Mina näiteks tahan jõuludeks UH aparaati.

Unknown ütles ...

mjäuuuu