kolmapäev, 28. november 2007

Hommik :) ma olen täna varajane, või siis tegelt mitte, unelen siin kohvitassi taga ja valmistan end vaimselt ette kooli minema...aga õnneks on täna viimane päeva, neljapäev-reede on vabad :)
eile genereerisin mingi poole ööni referaati, mida minut edasi, seda rohkem mulle see teema meeldima hakkab: Esimesed naised Tartu ülikoolis :) aga tänu sellele genereerimisele oli täna väga raske ärgata, oma kolm korda lükkasin vist äratust edasi, aga ma arvan, et nii on igaühega juhtunud ja siis otsustasin, et parasiteerin anni juures ja saatsin talle smssi, et ta mind peale korjaks. ma luban (siin ja praegu ja avalikult) et viin talle jõuluks 2 kilo apelsine ja suure šokolaadi ja midagi veel head!

ahjaa esimest korda üle mitme aasta (tundub, et ma olen juba terve igaviku ülikoolis käinud) tunnen ma jälle, et meil vist hakkab kursavaim tagasi tulema! nii hea!

aga nüüd kooli ja Ben Sykesi kuulama...lund teile!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
M. ütles ...

Kursavaim pole kunagi ära läinudki, see lihtsalt tundus nii.