teisipäev, 27. november 2007

nii, et siis kuu aega pole ma siia sõnagi saanud, no nüüd ma parandan oma vea (parasitoloogia õppimise arvelt :D).
aga jahh kiire on olnud, väga kiire isegi. marit siis nõutas rõõmujoovastusi seemendaja kutsetunnistuse kättesaamise aadressil, saime, aega võttis, aga kätte me need paberid siiski saime, aga noh üllatus-üllatus, meie kursusele on tekkinud mõned uued inimesed prof. aidniku arvates: Anu ja Tauno ja Helina-Liisi ja Tuira :) positiivne!
siis sain ma assisteerida ühe songaoperatsiooni ühel lehmal ühes kirurgiapraktikumis, hästi tore oli, eelmisel nädalal võtsime vissul niidid välja ja soolikad ei kukkundi välja vaid haav oli ilusti kokku kasvanud :D õppejõud ütles, et tjubli tjöö njoored kollegad! mitmekeelne ühiskond siiski!
ja siis ma sain oma rebaseksami tehtud :) üks samm värvidele lähemale, ja tegelikult ma pean nüüd ütlema, et ma olin ikka suhteliselt laisk, teised ikka õppisid minust umbes 100 korda rohkem, aga ma õppisin põhiasjad ära ja vsjohh, ja kui päris ausalt öelda, siis on ikka nii, et ega see väga raske nüüd ei ole, tuleb natuke loogikat kasutada ja, ahh mis ma ajan siin, eks see sõltub ikka igastühest endast! mina näiteks rahulikult pidutsesin eelmisel neljapäeval, jõudsin koju hommikul kella 4 ajal, ja ärkasin reedel kell 12 :) mõnus!!!! mulle meeldivad pikad ööd
laupäev oli selline isevärki päev, päike paistis ja hästi libe oli, sõitsin paidesse, sest türi gümnaasiumil oli kokkutulek ja lubasin emale-onule autojuht olla, aga kuna ma jäin kella 10 ajal magama, siis oli hirmus piin kell 2 öösel ärgata, end riidesse toppida ja õue minna...bbbrrrrr....külm oli!
ja ausalt ei mäletagi, mis veel juhtunud on, kiire on olnud koguaeg, praegu peaks organiseerima jõulupidu, aga kuidagi ei taha :S olen vist laisk! ja nii suht mõtetu tundub, neljapäevad on vabad ja ma pean tartus passima, nii see, kui järgmine, kui ka vist ülejärgmine nädal ....pähh pähh pähh! aga samas kus ma ei passiks, paides passiks samamoodi!
aga jah, täna on väga nõme ilm, päikest ei ole ja sajab midagi kahtlast alla :( tahaks valget ja kohevat lund ja päikest ja jõule ja teed ja moosi ja mett ja pähkleid ja kaissu ja puhkust! kõige enam tahan vist tõesti puhkust, minna ära, telefon välja lülitada, arvutit ei võtaks üldse kaasa ja lihtsalt oleks. ja kassi tahan ka!
aaa ühe asja jätsin ennist rääkimata, me ju tantsime see semester korp! Ugalaga, eile pidime tangot tansima, AGA naisõpetajat polnud ja siis tuli vanu tantse korrata, milline pettumis, igatahes meesõpetaja lubati garderoobi konksu otsa riputada, nagu väike jope :P aga igatahes enne kui meie ära tulime seda ei olnud tehtud :)
vot nii, nüüd olen vast rahuldanud kõigi uudishimu, miks ma pole siia sattunud, aga ma luban, et nüüd hakkan tihedamalt siin ennast näitamas käimas, kuigi jah minu lubadusi ei maksa vist tõepähe võtta, eriti viimasel ajal :P

ja kõige parem selle asja juures on see, et jürka saab järgmisel reedel koju ja siis on meil tõenäoliselt kodus kaugerandade invasioon :D

ahjaa ja Tõnu kui sa seda lugema peaks, siis tahtsin öelda, et millaski peaks kordama seda reedeõhtut seal paides, kohutavalt tore oli :)

lummiseid kellukesi kõikidele ja rohelisi kuuseoksi kah :D

Kommentaare ei ole: