reede, 12. oktoober 2007

Täna on mul selline tuju, et ma tahan tänada kõiki, no heaküll mitte kõiki aga suuremat osa autojuhte :) sügav kummardus teile, et te suudate suurtest poriloikudest läbi sõita ja siis see poriloigu sisu lendab nii ilusa ja laia kaarega kõnniteele, kus kõnnivad inimesed ja nad saavad nii läbimärjaks, et kohe pisar tuleb silma. Suur-suur aitähh kõikidele neile, kes mind täna märjaks pritsisid! Mulle meeldibki umbes 6 korda päevas riideid ja jalanõusid vahetada, mis siis, et neid mul väga palju ei ole.

Aga aitab nüüd tänamisest ma lähen ja küpsetan kooki!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

oh juudas suurtes meeltesegaduses vaatan su blogi üle pika aja, ise täiesti kindel, et nagunii sa pole midagi uut siia kribanud aga ennäe imet... :)

Annika ütles ...

Nämma, Kadri küpsetatud kooki tahaks küll :P