laupäev, 17. mai 2008

tulles vastu masside soovidele kirjutan ma siia siis üle pika aja midagi. lõpetasin just laululahingu vaatamise...nii hea, võitis minu jaoks just see õige koor. andkem andeks, aga Hale Pop Singer pole minu jaoks ( ja ükskõik kuidas ma seda keel üritan väänata ei tule minu jaoks seal sõnast välja heil vaid ikka hale), aga Suisapäisa, ni võibolla ma olen neist lihtsalt sellepärast ahvivaimustuses, et nad on peaaegu minu kodukohas, seal on palju tuttavad ja nad laulavad lihtsalt liiga hästi! aga siiski ometi, nad on minu ja minu pere jaoks parimad!!!
eelmne nädal oli suhteliselt õudus, kuidi tegelikult hästi tore oli. terve nädal neuroloogiat- mis polnud üldse nii hull, kui ette kujutasin, sest õppejõud Ranno Viitma ja Janis Jeserevic suutsid selle väga huvitavaks teha. aga päevad oli liiga pikad ja kui koju jõudsid, siis tundus selline natuke aju puue olevat.
mõtlesin, et mind ei suuda mitte ükski õppejõud endast nii välja viia, et ma hakkan nutma, kuid see nädal see juhtus, aga ma ei taha sellest kirjutada, sest see on puhtalt vanade õppejõudude probleem, kes on kibestunud ja ei taha, et asi muutuks, vaid soovivad, et asjad oleksid ikka nii nagu aastal 70.
ahhaaa...eelmisel laupäeval pidasime Jüri sünnipäeva, hirmus vahva oli, tegime grilli ja soe oli ja õhtul läksime teatrisse Gisellet vaatama. väga ilus ballett, soovitan soojalt. mul oli mitu korda kananahk ihul. need baleriinid ja siis see muusika...võrratu! kahju ainult, et tearipiletid nii kallid on.
mõtlesin, et olen sellel nädalavahetusel tubli ja teen palju asju ära, seetõttu otsustasin ka paidesse mitte minna. jah peaaegu, et olengi kõigega hakkama saanud, ainult õppida tuleb veel röntgenoloogiat, milles on teisipäeval eksam.
aga vot nii, semester sai läbi ja nüüd algas sess, kuigi on vaja ainult 3 eksamit teha, siis need on igavesed põrgulised. ja nüüd, kui pulmad on praktiliselt ukse ees, siis ma olen juba väga närviliseks muutunud ja niipalju asju on veel vaja teha, esiteks on vaja avaldused ära viia, mis meil siiamaani tegemata on.
aga nüüd tagasi õppima, olen oma kohuse kõikide fännide ees täitnud. ahjaa üritan siia veel viimast korda ühte pilti panna. siis te saate kõik imetleda, kui ilus ja armas onupoeg mul on :)aga vist te siiski ei saa seda teha :( millegipärast ei meeldi meie internetile piltide üleslaadimine.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

igaaaav, palun uut sissekannet. massid nõuavad värsket infot ;)!

KAlli

Anonüümne ütles ...

Taname huvitava blogi