esmaspäev, 16. juuni 2008

just, jälle ma olen end unustanud ja pole interneti avarustesse sattunud, kohutav, see tähendab ka seda, et siia pole midagi lisatud. aga põhjus on lihtne...ikkagi on kiire!
kooliga sai küll jonksu, aga üks õppejõud eeldab, et ma võiks veel rohkem asjast teada, kui ma senini tean...ja kusjuures ma arvasin, et ma olen tark, aga võta näpust, loll nagu lauajalg või siis lammas....
kodu üks tuba sai tühjaks tõstetud...remont nohh...sein saab uue värvi ja tuba uue lae, vb uus põrand kah ikka...aga eks näis, enne jaanipäeva igatahes korda ei saa, aga tegelt pole hullu, ega ma enne septembrit ju tartusse ei koli :P
mnjaaa töö...olen juba teist nädalat kontorirott...punaste küünte, punase pluusi ja kirju seeliku ja valgete kingadega sekretär...kohutav ma peaks mainima, aga siiski kui vaja, siis tuleb aidata! sest lisaks selle minu väikesele aitamisele on ema meid väga palju aidanud...
aga ma tean seda, et reedel ootab mind preemia ja puhkus ja lõuna-eesti ja järv ja saun ja mets ja koer ja kõige musum sugulane Henrik ja üldse head inimesed.
aga nüüd siis sellest ka, millest kõik lugeda tahavad...loomulikult ma olen närvis, ma ei oleks uskunud, et ma selline olen. aga nüüd on peaaegu ka kõik pisemad asjad tehtud, aga jäänud on ka vaid kaks nädalat peale seda nädalat. ja uskuda või mitte, aga ma näen juba õudusunenägusid...jaah, varsti on hea elu otsas! aga muidu...kleit on valmis, jüri ülikond ka vast saab 26ndaks valmis, lilled tellitud, kingid olemas, lauakaardid tehtud, inimeste nimekiri olemas, kes tulevad,ühel lilleneiul kleit olemas, teisel veel ei ole, auto on ka veel kahe vahel ja kala ja mahl pole ka veel valmis. proovisoeng tuleb järgmisel reedel ja küüned on ka juba ilusad. niiet tegelikult võib öelda, et kõik on suhteliselt hästi ja graafikus.
ainult ühes asjas olen ma maha jäänud, aastaraamatu jutt valmib täna öösel ja homme hommikul panen maili, kuigi täna oli tähtaeg...ata, ata, ata!!! aga ma lihtsalt olen jooksnud nagu orav rattas....

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Pai ja ole vapper, enam pole ju kaua jäänud :)

Emban!
issu

Anonüümne ütles ...

tundub, et sa enne laupäeva siia ei sattu kirjutama, aga tee seda kindlasti pärast ja muljeta eks :)

Hoian pöialt ja emban!

Anonüümne ütles ...

ootame muljeid!!!!!! ;)

Unknown ütles ...

Booring!!!!!!

Anonüümne ütles ...

juuli saab juba läbi, kas nii ongi, et juulis ei tulegi ühtki sissekannet?

abielu on sulle laisakstegevalt mõjunud :P

Ikkagi ootame endiselt muljeid ja kirjutist ja....

Igaaaaav