teisipäev, 6. mai 2008

olen õnnelik?! sest...ma pole 21 eluaastat allergik olnud ja nüüd rõõmustab mind juba teist aastat järjest allergia, siis, kui toomingas õitseb. tore!!

lisaks, istusime ja päevitasime laupäeval rõdul ja pidasime jüri sünnipäeva ja jõime šampust ja milline rõõm, äkki tekkisid mu kätele punased laigud...järjekordne allergia...tore!

õppejõud leidis, et ma olen rumal ja pean veel õppima...õpingi...tore!

aga ma tunnen, et vist on viimased pingutused, ja siis vist vist tuleb suvi, või siis mitte, sest tööle peaks minema ja üldsegi ma ootan ühte vastust, aga sinna läheb veel aega.

aga nüüd me hakkame jüri sünnipäeva pidama, ses mõttes, et ma õppisin täna natukene ja ma juba tean ühtteist prioonhaigustest ja homme õpin edasi...tore!

aitähh, headaega!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kas ma loen su kirjast kerget iroonit ;)?
ära muretse, varsti läheb paremaks!

PAI

Riina ütles ...

Jah, läheb paremaks. Kõigil läheb. Peab minema.