teisipäev, 18. september 2007

ma tunnistan, et olen laisk, mul on arvestuseni jäänud veel mõned päevad ja ma pole suutnud õppimisse süveneda. kül on üks häda, siis teine ja siis kolmas. kord on kõht tühi, siis on külm, siis tuleb uni, siis tahaks seda ja siis teeks seda ja siis avastad, et oihh kell on pool 11 öösel ja lähed magama. täiesti masendav. aga ma olen selles ise süüdi, ma oleks võind kevadel selle ära õppida ja siis nüüd oleks saand lebotada :)

aga jätkuvalt ma ootan põnevusega nädalavahetust, olgugi, et ma olen reedel ja laupäeval valves ja järgmine nädal on koolis öövalve, aga see, et mu kallis tuleb tartusse kaalub selle kõik üle.

ja kui nüüd kõik kokku võtta, siis ma pean end natukeseks käsile võtma :D ja siis ma loodan seda ka, et varsti hakatakse kütma, tuba on k o h u t a v a l t külm!!!! ja kõige parem on ikkagi see, et jürka saab sõjast koju juba 11 nädala pärast ja siis jäädavalt :)

aga nüüd olen ma paar päeva asjalik!

Kommentaare ei ole: