teisipäev, 4. september 2007

nii, täpselt väga mitu kuud on möödas sellest, kui ma viimati siia midagi kirjutasin, aga vabandus või põhjus on lihtne: suvi oli ju! kes see suvel ikka viitsib eriti arvutis olla, parem on ju väljas päikse käes lebotada :) ja nii oligi, kuigi suvel sai hoolsasti praktiseeritud (lehmalaudas) ja nüüd ehk on nii, et saab seemendustehniku paberid kätte-tore töö oleks, vähemalt mulle meeldiks.
aga just juuni oligi selline, natuke tööd ja siis natuke puhkust lõuna-eestis, onu juures, sest temal ja ta abikaasal möödus poolsada aastat ja siis oli vaja suuuur (ma siiski ei liialda nende uuudega)pidu korraldada, ja siis oli kohe jaanipäev, mis sai sealsamas mööda saadetud, isegi jaaniusse nägime! tollel samal ajal sai mu meheraas puhkusele, ta käis ikka raplas marssimas ja seismas ka paraadi ajal, kuigi hirmus kuum oli ja nad peaaegu, et kokku kukkusid,on nad siiski elus ja läbisid edukalt NAK-i. rohkem olulisi sündmusi vist juunis ei olnud, või kui oli, siis mulle lihtsalt need enam ei meenu.
juulis töötasin ma jällegi palehigis, kohutavalt halb on laudas olla, kui väljas on 30 kraadi sooja ja päike särab keset taevast! halb sellepoolest, et tahaks hoopis rannas vedeleda ja ujuda. õnneks see mul ka juuli lõpus õnnestus, viibisin isegi mingi aeg tartus, sest siis olid vist ülikooli sisseastumiseksamid, no oli vahva vaadata oma suhteliselt närveldavat meest, aga õnneks läks kõik hästi ja nüüd on ta tartu ülikooli magistrant, õpib eesti keele ja kirjanduse õpetajaks. nii siis juulis oli veel üks suurem sünnipäev ühel sugulasel, tore oli, aga oleks natuke muud võibolla oodanud, aga see selleks. ja oligi jälle juli läbi ja pool ema ja minu puhkust ka.
ja siis tuli mühisedes august, oi kui ilusad ilmad olid ja kui mõnus oli pärnu rannas peesitada. oodatult sai ka haapsalus käia, külastasime imetoredat peraküla randa, nii hea oli, keegi ei astunud pähe sulle, kui peesitasid seal lõug lõunas, kahjuks vette ei saanud, sest see oli külm, liiga külm ma peaks ütlema! ooo ja siis tuli vist suve suursündmus: leigo muidugi, plaanisime kaua aega, et kas minna levimuusika klassikale või tango ööle. otsustasime esimese kasuks ja ei pidanud eriti pettuma. eriti seetõttu, et liiga palju rahvast oli, söögid/joogid said otsa, autot polnud kuskile parkida, autod olid sõitnud 4km 2!!tundi, absurd ju! ja ega mulle eriti need tunniajased pausid ka ei meeldinud, sest osta polnud midagi ja vetsu ka ei saanud minna, sest järjekorrad olid hullumeelsed :) kes kohapeal oli teab seda isegi ;) aga siiski esinejad olid tasemel: liisi koikson, jaan tätte, rujaleidja ja chalise, kes küll sinna konteksti väga hästi ei sobinud, aga võis kuulata :) ja muidugi kõige suurem tsirkus hakkas peale siis, kui kontsert lõppes: me vaatasime, et ohh kui hea, et me saime sellisesse parklasse, kust saab ka ülevalt poolt välja, aga kahjuks me polnud ainukesed, kes seda avastasid. ja siis see hakkas, mina jäin viisakasse kaugusesse seisma, et teised saaksid ilusti ära sõita, sest seal oli ka natuke tõusu ja veidi oli ka vihma tibutanud ja rohi teadagi läheb siis märjaks ;) ja siis need toredad mehed/naise sõitsid must suure hurraaga mööda ja istusid seal kinni, rattad käisid ringi ja ei saanud nad edasi ega tagasi! ja eks kõik siis sõitsid üksteisele nii sappa, et keegi tagurdada ka ei saanud....nüüd on vist see koht, kus ma võiks öelda paras, aga ma ei ütle, sest eks igaüks kes seal oli mõistis oma viga, ma vähemalt siiralt loodan seda!
ja siis tulidki viimased augustinädalad ja töö kliinikus, päris põnev oli ja päris palju asju sain teha (ka operatsioonidel assisteerimine, mis on väga suur asi minu jaoks). ja siis algaski kool, enne kooli sai veel onu juures astelpajusid korjata, mõnus lõõgastus, soovitan soojalt, proovige-ja ärge uskuge seda juttu, et siis on käed verised, see on vale!
aga nüüd nii ongi, on kool, on tartu ja on pidev igatsus, teadagi kelle järele :) ja nüüd on sissekande lõpp ka, sest lähen ja õpin natukene, järgmisel nädalal vaja üks eksam ära teha, muidu läheb asi nutuseks.
ahjaa tervitan triinu ka, kes juba mitu kuud tagasi nuttis, et ma ei tee ühtegi uut sissekannet oma blogisse :) ja muideks trinka kullake, sinu leigonali oli parim! :D

4 kommentaari:

Jyrka ütles ...

jah, tore suvi on olnud, kõik mis siin tekstis on, on sulatõsi ja pisut kurbki, sest nii kiirelt läks mööda...nüüd on sügis!

Anonüümne ütles ...

hahahaaa... MU KING! muide kingast leigol isegi pildid tehtud, siis kui nad veel porised polnud!

kats ütles ...

jah sügis on, varsti lähevad lehed kollaseks ja siis tuleb lumi maha. aga ma tahaks seda kingapilti näha :)

kats ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.