neljapäev, 15. veebruar 2007

Inimesed

Miks on nii, et mõned peavad ennast teistest paremaks? Miks on nii, et mõningatel on teistele inimestele jamade korraldamine ja halvasti ütlemine sisse kodeeritud? Miks on nii, et teatud aja jooksul lähevad inimestevahelised suhted pingeliseks ja totaalselt keerdu, kuigi nii-nii kaua on hästi, kui mitte öelda väga hästi läbi saadud? Miks lööb su kõige lähemal olev sõber sulle noa selga? Miks on nii, et mõne inimese elutee lõpeb liiga vara? Miks? Miks? Miks? Öeldakse ju ikka, et üks loll võib rohkem küsida, kui sada tarka vastata.

Kui ma sellest õnnetusest teada sain mõtlesin, et see oleks võinud samahästi olla mina, tollel päeval liikusin ka mina seda trajektoori mööda, nagu see noormees. Aga kui see oli Tema saatus, siis järelikult pidigi nii minema. Kahju ainult, see juhtus liiga vara....

Terve see nädal on olnud katastroof, kuigi nädalalõpp tõotab tulla tore, mööbli ostmine korteri sisustamine, kolimine...Meie Esimene Päris Oma Kodu Tartus...nüüd võiks vist küll nii öelda.

Jah mitu päeva on juba möödas ja ma pole ikka suutnud siia midagi asjalikku lisada, aga võibolla on põhjus ka selles, et mul puudus internetivõimalus, aga nüüd on siis see olemas jälle. ühesõnaga asjad muutusid enne kolimist suhteliselt nõmedaks ja ma ei saagi aru mispärast, aga noh vahet pole, mina ei viitsi oma pead sellega vaevata ka eriti, kui arvatakse, et olen ülbe ja vastik ja nõme, eks ma siis seda olen ka!

Praegu on tunne, et isegi vinguda ei viitsi, Uue Kodu võtmed on käes ja hea tunne on....nohh peabki ju hea tunne olema, või mis...ma ei tea, sest mul pole nagu sellist eraldi oma kodu kunagi olnud. Homsest päevast ootan kindlasti head, sest ma tean, et kõik läheb nii, nagu meil plaanitud on.

Aga praegu on kõik, lähen joon oma veini edasi ja söön kooki...ühesõnaga vaikne reede ja homme asjalik laupäev!

Üksik-vahipataljon on karantiinis...kes viis sinna haiguse?

Kommentaare ei ole: