kolmapäev, 2. aprill 2008

triin ütles, et siin on tolmukiht- pühin ära
emme riina arvas, et ma olen ikka väsinud ja ei tohiks enne siia kirjutamist sõõrikut ära süüa- sõin sõõriku ära ja nüüd näitan, et ma ei ole väsinud
issi maarja arvas ka, et ma puhkan liiga kaua ja temal on igav- lõpetasin nüüd puhkuse ja loodan, et sul läheb lõbusamaks.
aga nüüd siis asja juurde. võtsin kalendri kõrvale, et mul midagi kahesilmavaheleeijääks!!!

6-9 märts oli kommerss...hästi palju oli asjatamist, hetkeks tundus, et elan konvendis :) 6ndal valvasin ööd ja ei saand õhtul kohale minna, suhtkoht nõme, reedel läksin peale kooli kohale ja mis ma näen, marlen ja marit on köögis, ise pugistavad naerda, joovad piparmündi teed ja teevad salatikorvikeste tainast. tegin ka ja siis minigkellsada ilmselt ma lihtsalt läksin koju vot, vahetasin riided ja kappasime perekonnaõhtule :) kõige parem kingitus oli see ahv, kes teeb väga head häält! taaskord ööselkellsada vajus mu pea padjale...jaaaaa nagu välk selgest taevast oli 4h pärast äratus :D homikukohvi ootas ja poodlemine, et kingi leida ka. õnneks läks tookord, kõike saime. katsikul käisime ka päeva peale ära ja õhtul panin padavai jälle venti. ilus oli, mingit läga sadas aint taevast alla ja siis saatis üks auväärt vil! mind apteeki. ja siis tuli ilus õestus ja siis tulid värvid ja üks imelik elukas, kes pakkus õhku täis kaelkirjak, teine pakkus karupoeg puhh mett täis kõhuga ja siis keegi pakkus midagi veel, aga ma leidsin kodus ikkagi, et selle peal on kõige ideaalsem istuda, hea soe ja pehme. ja sokolaadi ja lilli oli ka ja väsimus oli ka. ja marit oli kurb... pühapäeval ma boikoteerisin kõike, üritasin õppida, aga väsimus võttis mind enda rüppe, hea oli!.

ja oligi käes jälle argipäev ja rutiin ja hall taevas ja ei mäleta kas lumi oli või mitte, ilmselt siiski mitte, aga siis oli ilmselt pori.

12 ja 13 olid huvitavad päevad: esimene erakoosolek ja esimene üldkoosolek värvides. üks ksv! ütles, et oii sul kohe täitsa õiged riided seljas, nagu kohe teaksid, mida värvidega kandma peab. neljaba hakkasid uued tantsukursused, no ei saand mina aru, midamoodi see viinivalsi samm peaks risti minema, hea, et ma veel ninali ei käind! ja siis tuli nädalavahetus ja KODU, päris kodu, paide kodu, hea oli, ma vist magasin ilmselt.

ja jälle tuli argipäev, aga mitte kauaks. siis tuli 19 märts plirts-plärts ja emme sünnipäev ja siis tuli 20 märts plärts ja onu sünnipäev. aga tegelt oli see nädal eriline: esiteks, lühike nädal oli, teiseks vist oli ilus nädal, kolmandaks mitu sünnipäeva oli, neljandaks sai rektoriga juttu puhutud ja viiendaks oli ka midagi aga mälu on mul nagu lambal.

AGA 21-23 ma viibisin levist väljas, sõitsime maale, kaugele maale, onu maale, karula maale, ähijärve äärde :) milline ilus ilm oli reedel, sai üle pika aja oksi veetud ja puid lõhutud ja lihtsalt värsket õhku sai ka hingata. ja siis sai sauna...mmmm..soe soe saun 110 kraadi. ja siis laupäev onju oli ilm nagu kassisabaalune sadas lumit, koer muidugi oli rõõmus ja tuli väljas tuppa ja siis olid tal nagu kontsakingad all, klõbistas mööda tuba. kusjuures taaskord avastasime, et koer Kutt on teistmoodi koer, näiteks hommikul tuleb tema trepist alla, meie voodi juurde ja virutab täiega käpaga mööda madratsit- et umbes, no kaua võib magada, siis sa piilud teda ühe silmaga, tema tõmbab keelega ja läheb õue, aga meil on selline kena komme siis veel magama jääda, ja kui ta väljast tuleb ja avastab, et me veel magame, siis ta tuleb ja annab umbes 4 korda veel käpaga ja hakkab haukuma. vot selline koer on meil. kuid siiski ometi ilmast hoolimata, käisime oma kohustuslikul matkal ära, korjasin igasugu metsatavaari ja kadakat ja siis tuli munavärvimine ja saun+kadakaviht+lumi+järvevesi+vein. midagi paremat ei oska ma tahta. ja siis tuli pühapäev ja pidi linna minema...KOHUTAV. kuid igaljuhul minul on selle aasta esimene ujumine tehtud ;)

ja taaskord argine arginädal, väljaarvatud teisipäev 25 mai, kui sai jälle sünnipäevatatud ja tuli lumetorm. ja kolmapäev oli omamoodi ooper, kooli minna oli lihtsalt hiiglama vahva, bussid vabagraafiku alusel ja meie pidime väljasõidule minema, kuskile pärapõrgusse. ja läksimegi-Palamusele, õppejõud Ants on umbe vahva mees, aga mulle tundub, et lambakasvatajad ongi sellised muhedad ;) aga tagasi sõita oli hirmutav, ühel pool teed põld ja teiselpool ka ja kõik oli valge, no konkreetselt valge, ei mingi märki, et see, midamööda me sõidame on tee :D aga tartusse me tagasi jõudsime ja praktikum oli täitsa vajalik, vähemalt minule. ja siis tuli neljapäev ja noroviirusega. mind see õnneks ei tabandanud, aga jürkat küll- oksendamine, kõhuvalu, palavik ja kõhulahtisus olid meie sõbrad lisaks sellele ka kummelitee ja küpsised.

kuid reedel me paidesse sõitsime ja ellu jäime. laupäeval kappasime tallinna poole mööda poode kammima. õnneks saime kõik, mis vaja. ja kuna me juba seal kandis olime, siis oli ju kena ka ämma ja jürka õemehe sünnipäeval ära käima. aga nagu ikka tavaks saanud, siis sealt häid uudiseid ei tulnud, nii, et ma neid halbu ei hakka ka siis kirja panema :)

ja siis sai kõik otsa ja tuli jälle tartu ja kool, ja kellakeeramine- tahaks kohe ropusti öelda, et mul on selle pärast nüüd asi KÕIK SASSIS, õhta ei tule und ja omiku ei saa üles!

1. aprill nägin sellel aastal esimest korda kuldnokka ja kollast liblikat. käisime onunaise sünnipäeval ja saime palju süüa. ja lisaks muudele vahvatele asjadele, siis on veel siuke nimekiri:

kutsed- peaaegu kõik on oma õigete omanikeni jõudnud
kleit- enamvähem valmis, veel viimased nikerdused
jürka ülikond- kahe nädali pärast saab proovi
fotograaf- olemas
filmimees- odavalt saime ja olemas
lilled- põhimõtteline kokkulepe ja asi on kirja pandud
auto- leidsime, et meie mazda on ilus küll, kui talle vahakiht peale tõmmata
kool- kõik asjad jooksevad kokku, tuleks ära sealt, kui minu teha oleks
kovent- ei ole sinna kaua aega jõudnud
kodu- tolmurullid ajavad üksteist taga, aga hetkel see isegi ei häiri mind
treeningkava- see nädal oleme juba kaks korda jooksmas käinud, kui reedel on ilus ilm läheme rulli sõitma
pulmaisa- laupäeval saame kokku
loor- ostetud!!!

ja kui sa nüüd triin ütled ikka, et siin on maru tolmune, siis ma toon sulle tolmulapi, võid koristada, sul nagunii tööd vähe
ja ma nüüd olen oma väsimusest üle vist saand, või siiski mitte.
ja kui veel igav on siis ma ei mängi!

ahjaa kõige olulisem asi: ma olen nüüd kümme korda kuulsam ja ma ei pidanud selle jaoks eriti mitte midagi tegema- vaadake ise, 12 aprillil kell 10 ETV Maahommik!!!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

aitäh, enam jolnd igav :)
a sind tahaks ju ka näha, nagu päriselt ja siis poleks ka igav :)

pai ja ole tubli, ükskord ikka kohtume!

Unknown ütles ...

peaaegu kõik on kutsed kätte saanud!!!!!
ja tahtsin veel öelda et magasin su kuulsuse momendi maha... nuuks :(

Anonüümne ütles ...

eeem, aga 12 aprill ju teleb veel :D??? minu kalender vähemasti näitab nii :P