neljapäev, 3. aprill 2008

esiteks- linnas on liiga palju tolmu, kui auto sust liiga lähedalt mööda sõidab, siis võid kähima jäädagi.
teiseks- kui ma hommikul kooli läksin, siis supilinnas, seal oa tänavas on üks vana puu (ma kardan, et see võetakse varsti maha, sest ta on kuivand), aga seal puu sees on kuldnokkadel pesa(d) ja nii vahva on kuulata, kuidas nad sääl puuotsas vidistavad. kui ma hästi meenutan, siis eelmisel aastal olid ka seal kuldnokad...
kolmandaks- homme saab paidesse, ma loodan, et ilmad jäävad ilusaks, siis saaks muru riisuda ja peenart paitada :)
neljandaks- järgmine nädal on liialt hull nädal, ma arvan, et peale seda ma peaks puhkuse võtma
viiendaks- aleksei turovski on üks hiiglama vahva mees, ja kui teil kunagi õnnestub teda kuulama minna, siis tehke seda kindlasti
kuuendaks- ma hakkan nüüd tubliks ja õpin natukene, sest ega ma muidu ei saa ju teada, mis kliinilised tunnused marutaudil on ja ma ei tunne marutaudis looma ära
seitsmendaks- mõtlesin, et tahaks inglismaale kooli minna, peale EMÜ lõpetamist
kaheksandaks- hetkel pesumasin undab ja enne ma nagunii magama ei saa, kui see on lõpetanud
üheksandaks- ma tahaks veel rohkem tantsida ja tahaks, et sammud saaks kiiremini selgeks
kümnendaks- ma olen hetkel kohutavalt rahul oma eluga, mul on olemas kõik paremad asjad, mida üldse tahta!

Kommentaare ei ole: