reede, 14. märts 2008

mul on siia nii palju kirjutada, aga ma olen liiga väsinud, et seda praegu teha. lähen nädalavahetuseks paidesse puhkama...löön jalad seinale ja lähen mõnulen saunas. kui järgmiseks nädalaks jaksu tagasi saan, siis kirjutan :)

puhake mõnusasti, varsti hakkab kevad!

4 kommentaari:

Riina ütles ...

Tundub, et sa pole oma jaksu ikka veel tagasi - sinust pole siin juba jupp aega kippu ega kõppu kuulda olnud!

Anonüümne ütles ...

igaaaav, hakka kirjutama, kaua sul ikka kiire on??? :)

Riina ütles ...

Nonii, sõõrikud nahka pistetud, jah?! Aga kuhu jääb sissekanne!!! Pidi ju nii olema, et enne sissekanne ja siis preemiaks sõõrikud.

Tegelikult... tegelikult ma lihtsalt igatsen su järele:)Ja kui Helerin lennust tagasi on, siis võiks ühe kohvikutuuri küll teha. Bowlingut pidime ju kah millalgi mängima minema, justkui meenuks.

Unknown ütles ...

sellele blogile on NIIII paks tolmukiht juba peale tulnud ma vaatan