esmaspäev, 3. märts 2008

mul ei ole absoluutselt mitte midagi laudaskäimise vastu, vasikate süstimise vastu, sõrgade värkimise vastu, igasuguste lõikuste vastu. AGA ma olen väga vastu vaikate nudistamisele. mis sest, et see on vajalik, sest tõenäoliselt nad on kunagi suured lehmad, keda peetakse vabapidamislaudas ja nad hakkavad seal teineteist pusima ja tekitavad sellega tõsiseid kehavigastusi, aga ikkagi. ja ma tean, et seda protseduuri tehakse narkoosis olevale loomale, aga kas teie tahaksite, et teile tulikuumad lokitangid konkreetselt peanahka surutakse ja siis neid seal keeratakse? MULLE SEE LIHTSALT EI MEELDI, see on totaalselt minu põhimõtete vastu!
igatahes minust saab loomaarst, aga mitte selline loomaarst, kes vasikatel sarvi ära võtab, seda teevad minu head kolleegid.

see nädal on kiire:
E-kool+laut+konvent(ma lihtsalt ei jõud sinna)
T-konvent+kool(laut)+tantsimine
K-kool+ kaua konventi
N-iseseisev õppimine+öövalve+kommersi avamine ja vaikne õhtu
R-kool+ettevalmistused+perekonnaõhtu ja NÄIDEND
L-kleidiriide ja ülikonnariide ostmine+ettevalmistused+konvent
P-ema+konvent+ehk ka natuke kutseid

homme tuleb meile kindlustusülevaataja, ehk läheb õnneks ja nad tunnistavad kahjude suuruseks rohkem, kui 1500.-
ma ei väsi seda kordamast: teate kui kohutav tunne on, kui te näete, et vesi voolab mööda seina ja lage alla ja sa ei saa mitte midagi, kordan MITTE MIDAGI teha ja sa ootad torumehi ja nad tulevad ja sa loodad kõigest südamest, et nüüd nad parandavad selle katkise toru ära, aga ei, nemad hakkavad hoopis süsteeme aretama ja natukese aja pärast lasevad uuesti torustikku surve sisse ja vesi hakkab täpselt samamoodi voolama nagu tund tagasi...MASENDUS ja siis sa koristad hommikul kella viieni vett, mis tilgub laest, põrand ujub ja vägisi tuleb nutt peale...

ahjaa reedene teeõhtu oli "huvitav", kesiganes kohvi tegi, see maitses suurepäraselt ja külaliste arv oli ka oodatust suurem.


ärge haigeks jääge, eestis pidi viirushaiguste levik haripuntkis olema....vajame tauditõrjeprogrammi ja vaktsineerimist? :D

Kommentaare ei ole: