esmaspäev, 11. veebruar 2008

täna otusustati, et Tartu Maraton jääb ära, tore, ma korraldaks selle asemel ujumismaratoni.
Jürka käis täna esimest päeva koolis ja üks õppejõud ruigas rõõmust, et teda nägi :)
ülatusin, et osad meie õppejõud on täiesti normaalsed, samas aga mõned neist on täielikud mõttetused ja kooli personalist ma üldse ei räägi, need on allapoole arvestust, sest mis mõttes nagu lubab üks laborant meid üles puua??!!
jätkuvalt olen ma talvemasenduses, mis siis, et talve tegelikult pole, igatsen päikest ja soojust.

miks on tehtud laul: On pühapäev tore päev, tore päev? sinna päevale kuhjuvad ju kõik tegemata tööd ja nädalavahetus saab läbi ja peab kooli minema.

muideks lähen nüüd studeerima teemat fetotoomia ja siis on mingi hunnik puhast pesu?! mis tahab triikimist....hahahaaa ma olen hoolikas koduperenaine :D

2 kommentaari:

tonujyr ütles ...

kuidas jalg elab?

kats ütles ...

aitähh muret tundmast...hästi elab...ei valuta :) see vist ongi peamine.