kolmapäev, 5. september 2007

Tänane hommik algas suure, paksu uduga, nagu piima oleks terve linn täis olnud. Aga ilus oli ka siis tuli päike ja oli soe :)
Ja siis tuli nö kvaliteetaeg koolis, mis väga kvaliteetne polnud. või mis teie arvate, kas teile meeldib alustada esimest nädalat koproproove uurides? :S mulle eriti ei meeldi, aga see ei loe vist.
siis tuli järgmine kvaliteetaeg õpiku seltsis ja söögiseltsis. sellest järgmine suhteliselt kvaliteetne kvaliteetaeg oli konvendis, sügisene peakoosolek, nii tore oli kõiki näha ja eks see klaas vett kulus ka ära, tunnistan olen süüdi!
kuid siiski ma arvan, et kõige kvaliteetsem hetk tänases päevas oli see, kui ma läksin autot ära viima ja onu koer pidi mulle sülle ronima ja hakkas mulle konte tassima, tal oli nii hea meel mind näha. meeletult südantsoojendav!
ja nüüd tuleb veel üks kvaliteetaeg, õpikuaeg ja õppimisaeg, natukene on vaja veel lugeda, siis püsin graafikus!

Tahan kuldset sügist, et saaks jalgupidi mahakukkunud lehtedes sahistada, et saaks lapse kombel poriloiku hüpata, kastaneid ja tammetõrusid korjata...

Kommentaare ei ole: